środa, 2 stycznia 2013

Nowy rok

Tak więc nastąpił nowy rok. Nie spodziewałem się że zima będzie taka słaba (choć jeszcze wszystko może się zmienić). Od jakiegoś niecałego miesiąca motor jest zimowany w grażu.  Jednak nastąpiło coś strasznego. W ciągu dwóch tygodni mocno przytyłem. Teraz to już chyba postanowione. Zaczynam się brać za trening odchudzający co bym się mieścił w spodnie na wiosnę :) . Tak więc zaczynam dbanie o siebie, będę ograniczał niezdrowe żarło do zupełnego minimum. Więcej warzyw i owoców, więcej ruchu przede wszystkim.
Pieniędzy brakuje na każdym kroku więc myślę że to dobra pora by zacząć oszczędzać, między innymi na samochodzie. Zamierzam więcej jeździć na rowerze, w celu spalenia części tłuszczu. Oczywiście latem będę jeździł motorkiem.

Ostatnio dużym wydatkiem było zakupienie kamerki Contour Roam. Kamerki która według mnie najlepiej sprosta moim wymaganiom. Poza motorem moim hobby jest również ASG. Kamerka nie będzie odstawała tak jak GoPro. Miałem wielki dylemat, ale jednak Contour. Najlepszą kombinacją było by użycie obu tych kamerek, ale w tym czasie kryzysu nie pozostaje mi nic innego jak zminimalizować wydatki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz