poniedziałek, 30 lipca 2012

Hello world !

Tak standardowy pierwszy wpis. Od dzisiaj zamierzam prowadzić swego bloga o moich podróżach motocyklem. Na dzień dzisiejszy moim motocyklem jest Honda NSR 125 RL. Jednak z racji tego iż jest to ścigacz, nie jeździ się nim wygodnie na dłuższych trasach. Już mam zaklepany nowy motorek. Kawasaki ER5 Twister. Jestem podjarany lecz trochę kasy w niego pójdzie. Po pierwsze kosztuje 1000 euro (na dzień pisania tego posta ok 4200 zł). Po drugie trza go sprowadzić z drugiego końca Niemiec :/ . Po trzecie w motocyklu trzeba wymienić tylne szczęki hamulcowe oraz najwyższy czas zmienić łańcuch wraz z zębatkami ( czyli koszt ok 400 zł za części, dobrze że sam jestem w stanie to zamontować). I po trzecie, opłaty za pierwszą rejestrację w kraju … prawie 900 zł na ok, choć mam nadzieje że mniej. No i po zakończeniu sezonu zakupię stalowy oplot linki hamulcowej by motorek lepiej hamował gdyż ten motel kawki ma spowalniacze zamiast hamulców. Bez kredytu się nie obędzie … dobrze że dostałem pracę na stałe :] . Do zobaczenia na trasie … najczęściej mnie można spotkać jeżdżącego w okolicach lotniska w Gdańsku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz